torsdag den 10. februar 2011

Skip Ohøj

Ohøj alle sammen :)

Ja, nu handler det jo om at blive vandt til det her med at blogge... Sååååå jeg vil gå igang med at øve mig nu!!!

Jeg tror nu det bliver ret sjovt...især når vi kan gå ind på bloggen og se ALT det vi har lært. For mit vedkommende bliver det godt at kunne se selve processen, ja vel nærmest en form for bevis på den. Jeg elsker nemlig at stå med det færdige projekt i hånden, så det skal helt sikkert blive lærrigt det her med at blogge om hvad der sker undervejs :D

Allerede i næste uge begynder der at ske en masse. Vi skal bl.a. alle 5 have lagt en pædagogisk fortælling herind på bloggen.
På onsdag lægger vi som sagt anker ved en daginstitution, hvor vi skal lave feltabejde - måske vi skal have givet denne destination et navn...
Mandag morgen skal vi have vejledning - det bliver ret spændende at se om de tanker vi har gjort os nu er fornuftige nok og om vores spørgsmål kan bruges :)

Jeg vil smutte igen.

Ps. Det er torsdag d. 10. feb. i dag :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar